Poziv na 28. Susret ribara Hrvatske obrtničke komore

Zadovoljstvo nam je najaviti tradicionalni, 28. Susret ribara Hrvatske obrtničke komore, koji će se održati u Novalji na otoku Pagu, od 6. do 8. studenoga 2025. u Hotelu Olea.

Domaćin 28. Susreta ribara je Obrtnička komora Ličko- senjske županije.

CIJENE HOTELSKOG SMJEŠTAJA

raspoloživosti kapaciteta u Hotelu Olea****

Cijena smještaja:

  • Jednokrevetna soba – 110 EUR za noćenje
  • Dvokrevetna soba - 120 EUR za noćenje
  • Cijena večere 6. 11. - 20 eura po osobi
  • Cijena večere 7. 11. - 20 eura po osobi
  • Cijena ručka 7. 11. (Kulturni centar Gozdenica) - 20 eura po osobi
  • Cijena ručka 8. 11. - 20 eura po osobi

Boravišna pristojba u iznosu od 1,60 EUR po osobi/noćenju nije uključena u cijenu. Cijena uključuje parking, Wi-Fi, fitness, jacuzzi, bazene, saune i relax room.

Link Hotela za prijavu smještaja dostupan je ovdje

 

*Hotel čuva poseban kontingent soba do popunjenosti kapaciteta koji je rezerviran za sudionike Susreta, a nakon toga sobe se rezerviraju ovisno o raspoloživosti.

Na dnu stranice možete pronaći radnu verziju Programa. Konačna verzija programa bit će dostupna nakon definiranja svih pojedinosti Susreta.

 

Dokumenti:

Program_28. Susret ribara_radna verzija.pdf

Poziv na 3. Susret računovođa Hrvatske obrtničke komore

Sekcija računovođa Hrvatske obrtničke komore organizira 3. Susret računovođa HOK-a koji će se održati od 24. do 26. listopada 2025. godine u hotelu Jezero, Nacionalni park "Plitvička jezera".

U petak, 24. listopada, u poslijepodnevnim satima Susret će biti službeno otvoren uz uvodno predavanje i pozdrav domaćina. Tijekom subote, 25. listopada, održavat će se predavanja, interaktivne radionice te okrugli stolovi na aktualne teme. Nakon radnog dijela, Susret će biti zatvoren u subotu navečer. U nedjelju će za sve zainteresirane biti organiziran posjet Nacionalnom parku Plitvička Jezera uz stručno vođenje.

Program će biti naknadno objavljen. 

Na 3. Susretu sudjelovat će računovođe iz cijele Hrvatske, predstavnici zakonodavne vlasti, znanstvene zajednice, revizori, predstavnici komorskog sustava te drugi ugledni gosti, a naglasak će biti stavljen na temu Fiskalizacije 2.0.

Odaziv sudionika na prethodna dva susreta snažan je pokazatelj važnosti razmjene iskustava te zajedničkog usuglašavanja prijedloga koji će unaprijediti struku, ali i potrebe za kontinuiranim usavršavanjem i novim znanjima.

PRIJAVE i PLAĆANJE HOTELSKOG SMJEŠTAJA

Sudionici podmiruju svoj smještaj u cijelosti.

Prijave za smještaj sudionika i kupnja ulaznice za posjet Nacionalnom parku tijekom nedjelje vrše se slanjem ispunjenog obrasca na mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. (obrasce možete preuzeti u word i pdf verziji na linkovima na dnu stranice).

Cijena ulaznice za posjet Nacionalnom parku Plitvička jezera iznosi 10,00 eura i birate je na prijavnom obrascu za smještaj.

Prijavu smještaja slanjem obrasca moguće je izvršiti do najkasnije do 10. listopada 2025. godine ili do popunjena raspoloživog smještaja. Nakon navedenog datuma, hotel neće biti u mogućnosti jamčiti smještaj.

Kompletan tekst najave s više detalja o cijeni smještaja i načinu prijave možete pronaći u dokumentu koji se nalazi na linku na dnu stranice.

Za dodatne informacije o rezervacijama i plaćanju smještaja možete se obratiti na: e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili broj: 053 751 831

Za dodatne informacije o organizaciji možete kontaktirati Marka Turkovića na broj: 01/4806 619 ili e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. te Vesnu Biondić Jeleč na broj: 01/4806 643 ili e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

 

Dokumenti:

3_ Susret računovođa HOK-a.pdf

PRIJAVNICA HOK HTL JEZERO.pdf

PRIJAVNICA HOK HTL JEZERO 24_-26_10_2025_.doc

Stručno predavanje za nail tehničare

Udruženje obrtnika Zadar organizira i u potpunosti financira za svoje članove stručno predavanje namijenjeno nail tehničarima i salonima za uljepšavanje s ciljem podizanja razine stručnosti i sigurnosti u radu.

Edukacija KEMIJA MATERIJALA ZA NAIL TEHNIČARE – PROTOKOL ZA SIGURAN RAD, održati će se u četvrtak, 25. rujna 2025. godine, od 16,00 do 20,00 sati u prostorijama COIN coworkinga, na adresi Put Murvice 16, 2. kat.

Predavač: Gea Lukić

§  Magistra kemije (biokemija i analitika, PMF Zagreb) i certificirani nail tehničar (Učilište Arimed)

§  Završena pedagoško-psihološka i metodičko-didaktička izobrazba (PPDMI)

§  Autorica znanstvenog rada objavljenog u časopisu European Journal of Medicinal Chemistry

§  Naša firma je certificirana za izvođenje neformalnog obrazovanja odraslih (ISO 1009:2015)

§  Jedina stručna edukatorica na domaćem tržištu koja sustavno i znanstveno obrađuje kemiju materijala za nokte

 

Sadržaj edukacije:

§  Alergije, opekline i iritacije: uzroci, mehanizmi nastanka i prevencija

§  Uvod u sastav proizvoda: akrilati, fotoinicijatori, otapala i drugi ključni spojevi

§  Polimerizacija: što se događa tijekom otvrdnjavanja i kako utječe na rizik od nastanka alergija i opeklina kod klijenata i tehničara

§  EU zakonodavstvo i zabrane: zabrana TPO, HEMA i druge aktualne regulative, kako utječu na djelatnike u beauty industriji i zašto su te regulative uvedene

§  Uloga nail tehničara u sprječavanju zdravstvenih posljedica – znanje kao alat prevencije

 

Trajanje: do 3 sata predavanja + do 1 sat pitanja i odgovora (ukupno do 4 sata)

Jednini uvjet za sudjelovanje je uredno plaćen komorski doprinos.

Pozivamo članove zainteresirane za sudjelovanje da se prijave najkasnije do petka, 5. rujna 2025. godine, na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Na snagu je stupio novi Zakon o fiskalizaciji koji donosi velike promjene u poslovanju

Dana 1. rujna 2025. godine na snagu je stupio novi Zakon o fiskalizaciji te se, uz postojeću obvezu fiskalizacije u gotovinskom prometu, širi i na račune koji se naplaćuju putem transakcijskog računa, iako je ova odredba u primjeni tek od 1. 1. 2026. godine.

S današnjim danom na snagu stupaju dvije odredbe - prijavu poslovnog prostora moguća je samo on-line, a na popratnim dokumentima u poslovanju između poduzetnika više nije potrebno ispisivati poruku "OVO NIJE FISKALIZIRANI RAČUN".

Zakon propisuje da će od 1. siječnja 2026. godine svi obveznici PDV-a morati izdavati eRačune i fiskalizirati ih u poslovanju s drugim poreznim obveznicima, a subjekti koji nisu u sustavu PDV-a, od tog datuma će morati zaprimati eRačune. Od 1. siječnja 2027. godine i subjekti koji nisu u sustavu PDV-a, morat će izdavati i fiskalizirati eRačune, a za njih će izdavanje, zaprimanje i fiskalizacija eRačuna biti omogućena kroz besplatnu aplikaciju Porezne uprave MIKROeRAČUN.

Postojeći sustav fiskalizacije (F1) proširit će se od 1. siječnja 2026. i na fiskalizaciju onih računa koji se naplaćuju putem transakcijskog računa, a to se odnosi i na račune naplaćene putem servisa kao što su PayPal, Google Pay, Stripe i dr.

U razdoblju od 1. rujna do 31. prosinca ove godine porezni obveznici morat će prijaviti svog informacijskog posrednika, odnosno odabrati način za dostavljanje eRačuna, ali i način za fiskaliziranje računa, u pravilu, u trenutku izdavanja eRačuna. Novim Zakonom uvodi se još jedna promjena u odnosu na dosadašnji način fiskalizacije pa će tako OIB obveznika poreza na dohodak ili dobit, koji račun do 700 EUR plati gotovinom ili karticom (u praksi tzv. "R-1" račun), morati dostaviti u Poreznu upravu putem fiskalizacijske poruke.

Zakonodavac je uveo i jedinstveni "šifrarnik" za robe i usluge za cijelu Hrvatsku, točnije KPD oznake, te se obrtnici trebaju pripremiti za izdavanje e-Računa od 1. siječanj 2026. godine s tim oznakama. Ukoliko se isto neće primjenjivati ili će se primjenjivati pogrešno, propisane su kazne.

Osim toga, eRačun će se moći ponovno izdati pod istim brojem, ali samo u slučaju da se ispravlja podatak koji ne utječe na obračun poreza. Uvodi se e-Izvještavanje te će obrtnici u slučaju da nisu bili u mogućnosti dostaviti eRačun, o tome morati izvijestiti Poreznu upravu u roku pet dana. Po novome, obrtnik će Poreznu upravu trebati izvijestiti i o naplaćenim računima do 20. u mjesecu za protekli mjesec, kao i o eventualno odbijenim e-Računima svojim dobavljačima. 

Obavijest o najavi putovanja i iskazivanju interesa- Sarajevo Hair Mastery 2025 – Sarajevo, 08.–10.11.2025.g. - Beauty Forum München – München, 18.–19.10.2025.g.

Poštovani ,

Nastavno na aktivnosti Ceha frizera i kozmetičara Obrtničke komore Zadarske županije, obavještavamo Vas o mogućnosti organiziranog putovanja na dva nadolazeća međunarodna događaja iz područja frizerstva i kozmetike:

- Sarajevo Hair Mastery 2025 – Sarajevo, 08.–10.11.2025.g.

- Beauty Forum München – München, 18.–19.10.2025.g.

Kako bismo pravovremeno mogli planirati organizaciju putovanja, molimo Vas da članovima dostavite informacije te da ukoliko su zainteresirani sudjelovati na navedenim sajmovima ispune obrazac koji Vam dostavljamo u nastavku.

Ispunjen obrazac potrebno je dostaviti na e mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. , kontakt broj 023/319-273.

U privitku Vam dostavljamo informacije  o Sarajevo Hair Mastery 2025 – Sarajevo, 08.–10.11.2025.g., a dodatne informacije o rezervaciji smještaja i kartama možete dobiti na tel.+38761929518 i email Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Pravovremen iskaz interesa nam je važan kako bismo mogli formirati grupu i osigurati optimalne uvjete putovanja i sudjelovanja na ovim događanjima.

OBRAZAC ZA ISKAZ INTERESA

Molimo zainteresirane članove da upišu svoje podatke i označe događaj(e) za koje ste zainteresirani:

Beauty Forum (18.-19.10.2025.g.)

 

Dostaviti iskaz interesa. 15.09.2025.g.

                                            

Ime i prezime

Kontakt (telefon/e-mail), naziv obrta

Navesti  broj osoba koji će sudjelovati na sajmu

     

Sarajevo Hair Mastery (08.–10.11.2025.)

 

Dostaviti iskaz interesa do  26.09.2025.g

Ime i prezime

Kontakt (telefon/e-mail), naziv obrta

Navesti broj osoba koji će sudjelovati na sajmu

     



Dokumenti:

SARAJEVO SHM 2025. brošura.pdf

36. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-e

36. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-e

 

 Informacije i rezervacija hotelskog smještaja:

Adresa: Hotel Ambasador, Feliksa Peršića 5, 51410, Opatija

Rezervacija smještaja

Sudionici rezerviraju smještaj direktno putem access coda / promo kôda na web stranici www.liburnia.hr ;

nakon odabira vrste sobe i datuma, upisuje se access code / promo kôd: 36KU, odnosno direktno klikom na sljedeći link (bez unosa promo koda!):Link za rezervacije:https://secure.phobs.net/check_again.php?sid=9cl1mtf2mttgvh21rtd7gh9iir&companyid=225&checkin=2024-11-03&checkout=2024-11-05&partnerid=20331&booking_preview=1&nocookie=1&crcid=607ec9bcca4f79b09e30a62783119ae2HOTEL AMBASADOR***** ( https://www.liburnia.hr/hr/hotel-ambasador )

•Cijena po sobi i danu na bazi noćenja sa doručkom:120,00 EUR single use soba/ 145,00 EUR double use soba

•Cijena po sobi i danu na bazi polupansiona:145,00 EUR single use soba/ 195,00 EUR double use soba

•Cijena po sobi i danu na bazi punog pansiona:170,00 EUR single use soba/ 245,00 EUR double use soba

•boravišna pristojba 1,50 EUR po osobi dnevno

•u cijene smještaja je uključeno: korištenje Spa Relax Zone, bazenskog prostora i fitnessa

•sve ekstra troškove gosti plaćaju sami na licu mjestaZa goste koji žele unaprijed platiti smještaj po predračunu, molimo da svoju rezervaciju izvrše

Rok za rezervacije smještaja po povlaštenim cijenama je 10 dana prije dolaska, odnosno do 23.10.2024., a nakon isteka tog roka rezervacije smještaja će biti moguće na upit, prema raspoloživosti pojedinih hotela.

Za sva dodatna pitanja i eventualnu asistenciju pri samom procesu rezervacije na raspolaganju je rezervacijski centar Liburnia Hotels & Villas (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. / +385 51 710 444) Prilikom kontaktiranja agenata u rezervacijskom centru sudionici se mogu pozvati na access code / promo kôd 36KU, odnosno na sam naziv događanja.Službena verzija programa će, uz ostale informacije, biti dostupna na web stranicama Hrvatske obrtničke komore: www.hok.hr

 

JAVNI POZIV

Zadarska županija želi pomoći očuvanju i razvoju tradicijskih, umjetničkih i deficitarnih obrta na svome području, pa je objavila Javni poziv za dodjelu potpora za očuvanje i razvoj tradicijskih, umjetničkih i deficitarnih obrta na području Zadarske županije za 2024. godinu.

Bespovratne potpore u smislu ovog Javnog poziva dodjeljuju se za sljedeće namjene:

  • poboljšanje uvjeta rada  u radionici/poslovnom prostoru,
  • financiranje troškova nabave novih strojeva, opreme i alata,
  • edukacija vlasnika i/ili zaposlenika (majstorski ispit, stručno usavršavanje i dr.),
  • troškovi sudjelovanja na sajmovima i izložbama,
  • izrada  promidžbenog materijala,
  • stjecanje uvjerenja o statusu tradicijskog/umjetničkog obrta,
  • za sufinanciranje tekućih troškova poslovanja.

Sukladno ovom Javnom pozivu, pozitivno ocijenjeni prijavitelji mogu ostvariti bespovratna sredstva Zadarske županije u iznosu do 50% prihvatljivih dokumentiranih troškova, a maksimalni iznos potpore je 1.000,00 EUR-a.

Rok za dostavu prijava počinje danom objave Javnog poziva na mrežnoj stranici Zadarske županije www.zadarska-zupanija.hr a završava 15. svibnja 2024. godine.

U tekstu Javnog poziva objavljenog na mrežnoj stranici Zadarske županije  opisani su uvjeti i način provedbe ovog javnog poziva.

Dodatne informacije mogu se dobiti na broj telefona i adresu elektronske pošte Upravnog odjela za gospodarstvo i turizam:

  • 023/350-342 - Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.,
  • 023/350-437 - Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.,
  • 023/350-439 - Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.,
  • 023/350-430 - Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

 

16. Obrtničke sportske igre HOK-e 2024.

Hrvatska obrtnička komora i ove godine organizira 16. Obrtničke sportske igre (OSI), koje će se održati u trajanju od 09. do 12. svibnja 2024. godine u Malom Lošinju ( hotel Vespera), uz posredovanje agencije Dubrovnik Sun.

16. OSI, VAŽNE INFORMACIJE:

Termin održavanja: od četvrtka, 09. do nedjelje, 12. svibnja 2024. 

Dolazak sudionika predviđen je 9. svibnja od 14:00 sati.

Smještaj je organiziran u hotelu Vespera na Malom Lošinju. Ako su kapaciteti hotela Vespera popunjeni, dodatni smještaj bit će organiziran u hotelu Aurora koji se nalazi pokraj hotela Vespera.

Početna usluga je večera 9. svibnja.

Natjecanja se održavaju 10. i 11. svibnja.

Proglašenje najboljih županija, sportskih ekipa i pojedinaca je 11. svibnja na završnoj večeri u restoranu hotela Vespera.

Završna usluga je doručak 12. svibnja.

Proglašenje najboljih županija, sportskih ekipa i pojedinaca je 11. svibnja na završnoj večeri u restoranu hotela Vespera.

Završna usluga je doručak 12. svibnja.

Cijena smještaja u bazi punog pansiona:

u dvokrevetnoj sobi kn 68,00 eura po osobi/dnevno

u jednokrevetnoj sobi kn 93,00 eura po osobi/dnevno

Cijena smještaja na bazi polupansiona:

u dvokrevetnoj sobi kn 63,00 eura po osobi/dnevno

u jednokrevetnoj sobi kn 88,00 eura po osobi/dnevno

NAPOMENA:

- za sve sudionike OSI organizira dvije usluge punog pansiona i jednu uslugu polupansiona

- u cijenu nije uključena boravišna pristojba koja iznosi 1,80 eura po osobi/dnevno

- u cijenu nije uključena jednokratna hotelska naknada za prijavu od 4 eura po osobi jednokratno

Sportovi u kojima će se sudionici natjecati:

1. MALI NOGOME T – ekipno muški (5+1)

2. KUGLANJE – ekipno žene (5 natjecateljica)

3. KUGLANJE – ekipno muški (5 natjecatelja)

4. *TENIS – ekipno (2 natjecatelja/ce)

5. STOLNI TENIS – žene (2 natjecateljice pojedinačno)

6. STOLNI TENI S – muški (2 natjecatelja pojedinačno)

7. POVLAČENJE UŽETA – ekipno miješano (5 natjecatelja + 2 natjecateljice)

8. PIKADO – ekipno miješano (2 natjecateljice + natjecatelj)

9. ODBOJKA NA PIJESKU – ekipno miješano (2 natjecateljice + natjecatelj)

10. BOĆANJE – ekipno miješano (3 natjecatelja/ce + 1 rezerva)

11. *ULIČNA KOŠARKA 3x3 – ekipno miješano ( 3 natjecatelja + 2 natjecateljice)

*Napomena: TENIS - Ako se prijavi pet i više obrtnica održat će se i pojedinačni turnir za žene po kup sistemu bez repasaža i bit će bodovan kao pojedinačno natjecanje
*Napomena: ULIČNA KOŠARKA u kategoriji ekipno miješano ove godine izvodi se eksperimentalno i ne ulazi u ukupni zbroj bodova. U svakom trenutku na terenu moraju biti dva muškarca i jedna žena 

Pravo nastupa na natjecanjima koja se održavaju u sklopu 16. OSI imaju:

- aktivni obrtnici i članovi komorskog sustava HOK-e,

- članovi uže obitelji obrtnika 

- dobrovoljni članovi HOK-e

Udruženje obrtnika Biograd na moru snosi trošak jednog punog pansiona u dvokrevetnoj sobi, te trošak zajedničkog prijevoza autobusom.

Prijave za sudjelovanje na OSI iz Zadarske županije dostavljaju se do 12.04.2023. u Obrtničkoj komori Zadarske županije. 
Prijave se zaprimaju do popune sudinika natjecanja.
Nakon navedenog datuma, agencija neće biti u mogućnosti jamčiti smještaj, ako isti nije rezerviran.

Kontakt osoba za info i prijave
  : Klaudia Miljanić tel: 319-273; e-mail:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

35. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika okupio više od 300 sudionika

Tradicionalno stručno događanje u organizaciji Hrvatske obrtničke komore, 35. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika, okupio je u protekla dva dana u Tuhelju više od 300 ugostitelja i turističkih djelatnika, ali i niz stručnjaka i predstavnika tijela državne uprave i jedinica lokalne i regionalne samouprave u raspravama o prilikama i prijetnjama te aktualnostima u ugostiteljstvu i turizmu. Ministar gospodarstva i održivog razvoja Davor Filipović otvorio je Kongres, a ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac kao izaslanica predsjednika Vlade RH i pokrovitelj događanja dodijelila je zajedno s predsjednikom Hrvatske obrtničke komore Kratohvilom i županom krapinsko-zagorskim Željkom Kolarom  nagrade 17 vrsnih ugostitelja iz svih hrvatskih županija za njihov doprinos razvoju struke i angažmanu u komorskom sustavu.

„Obrtništvo je zdravi dio hrvatskog gospodarstvo, koje je prilagodljivo, koje pokazuje trend rasta i ima perspektivu daljnjeg razvoja. Kao takvo važan je temelj gospodarskog razvoja Hrvatske, ne samo zato što zapošljava velik broj ljudi – njih 215 tisuća - nego i zato što omogućava normalno funkcioniranje društva. Hrvatska obrtnička komora jedna je od najvažnijih institucija u hrvatskom gospodarstvu, koja svojim proaktivnim pristupom i konstruktivnošću može biti primjer drugima kako funkcionirati i ostvarivati rezultate za svoje članove, državu i, najvažnije, za naše građane“, istaknuo je ministar Filipović prilikom otvorenja Kongresa i poručio da će obrtništvo nastaviti imati podršku Vlade i resornog ministarstva kao i do sada.

Predsjednik Hrvatske obrtničke komore zahvalio je Vladi i Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja na partnerstvu i razumijevanju i najavio nastavak rada na rješenjima koja imaju za cilj unapređenje hrvatskog ugostiteljstva, ali i obrtništva u cjelini: „Ovakav odaziv te prisutnost predstavnika Vlade, ali i velikog broja predstavnika državnih tijela važnih za rješavanje pitanja koja muče ugostitelje i turističkih djelatnika potvrda su onoga što nam je svima jasno – bez top ugostitelja i turističkih djelatnika nema Hrvatske kao top turističke destinacije. Danas smo razgovarali o aktualnim temama, ali je jednako važno da su upravo one teme dijaloga koje aktivno vidimo s nadležnim tijelima. Samo zajednički možemo unaprijediti ovu struku, a to mora biti i jest naš zajednički interes. Paketi mjera pomoći Vlade su uvelike olakšali nastavak poslovanja velikog dijela ugostitelja i mi se to ne libimo istaknuti u svakoj prilici. Također, nećemo se libiti biti uporni u iznošenju problema i prijedloga unapređenja. Problema ima i uvijek će ih biti, a naša dužnost i obaveza je zastupati ih u ime 111 tisuća obrtnika.“

Zahtjeve Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a, koji se već tradicionalno formuliraju i upućuju povodom Kongresa, predstavio je predsjednik Ceha Franz Letica:

1. Tražimo izjednačavanje stope PDV-a u iznosu od 13% u cijelom sektoru i to za djelatnosti koje su registrirane za ugostiteljstvo NKD 55. i 56., na način kako je bilo i prije.

2. U suradnji s Ministarstvom turizma i sporta potrebno je nastaviti provedbu programa Konkurentnost turističkog gospodarstva u sklopu programa bespovratnih sredstava ''Jačanje održivosti te poticanje zelene i digitalne tranzicije poduzetnika u sektoru turizma'' s naglaskom na male i mikro poduzetnike. Program je nužno prilagoditi na način da vrijedi za sve vrste i tipove ugostiteljskih objekata.

3. Zalažemo se da se kroz novi kvalifikacijski okvir nastavi raditi na izradi programa obrazovanja za ugostiteljska zanimanja (kuhar, konobar, slastičar, i sl. nova zanimanja) u skladu s novim tehnologijama i kompetencijama koje su potrebne za rad u realnom sektoru. Isto tako neophodno je propisati provođenje praktične nastave u odnosu na teorijsku u omjeru tjedan za tjedan. 

4. Radi ulaganja u radnu snagu u ugostiteljstvu, a time veće zaposlenosti i prihoda u državni i lokalni proračun kroz promjene odgovarajućih propisa, tražimo ukidanje poreza na potrošnju koji je predviđen samo za ugostiteljstvo. Isto tako tražimo da se troškovi reprezentacije priznaju u stopostotnom iznosu. 

5. Potrebno je nastaviti suradnju s Ministarstvom rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike na prilagodbi radnog i poreznog zakonodavstva, kako bi se omogućilo fleksibilnije zapošljavanje radne snage u frekventnim razdobljima poslovanja (npr. rad vikendom, svadbe, karmine i sl.), po uzoru na rješenja iz drugih sektora.

6.Tražimo prilagođavanje i modernizaciju osnovnog i proširenog programa tečaja za stjecanje osnovnog znanja o zdravstvenoj ispravnosti namirnica i osobnoj higijeni osoba koje rade u proizvodnji i prometu namirnica te izmjenu važećeg Pravilnika, tako da se isti provodi na način da se imenuju odgovorne osobe unutar subjekta te obavezno educiraju svi zaposlenici od strane odgovorne osobe.

Na kraju, poznati chef Branko Ognjenović iznenadio je prisutne uzvanike i posjetitelje Kongresa te u suradnji s Aurelija tjesteninama u jednoj ravioli spojio autentične okuse Zagorja i pripremio izvrsne taćkrle, iz ljepših vremena bakine kuhinje.

Domaćin ovogodišnjeg Kongresa je Obrtnička komora Krapinsko-zagorske županije, a pokrovitelji i partneri su Ministarstvo turizma i sporta RH, Krapinsko-zagorska županija, Hrvatska turistička zajednica, HDS ZAMP i Metro Hrvatska.

 

Izvor: HOK.hr

Poziv na 35. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore

Pozivamo vas na najbrojniji stručni skup ugostitelja i turističkih djelatnika u organizaciji Hrvatske obrtničke komore koji se ove godine održava u Tuheljskim Toplicama (Terme Tuhelj, Hotel Well) od 26. do 28. studenoga 2023. godine.

Cilj godišnjeg okupljanja jest iznošenje aktualne problematike u sektoru, razmjena mišljenja različitih dionika i njihovih specifičnih perspektiva te pronalaženje rješenja i modela unapređenja poslovanja hrvatskih ugostitelja i turističkih djelatnika, ključnih za stvaranje i održavanje statusa Hrvatske kao svjetske turističke velesile. 

Neke od tema koje će biti obrađene kroz stručna predavanja i panel rasprave na ovogodišnjem kongresu su:

  • nedostatak kvalificirane radne snage i problem zapošljavanja u ugostiteljstvu;
  • novosti vezane uz zakonodavstvo i porezna rasterećenja u ugostiteljstvu;
  • pregled trenutnog stanja u sektoru,
  • potencijal gastronomije u stvaranju prepoznatljivog turističkog proizvoda u kontinentalnoj Hrvatskoj.

U panel raspravama sudjelovat će predstavnici državnih tijela, stručnjaci i dionici iz ugostiteljsko-turističkog sektora.

Domaćin ovogodišnjeg Kongresa je Obrtnička komora Krapinsko-zagorske županije, pokrovitelj Ministarstvo turizma i sporta Republike Hrvatske, a partner Hrvatska turistička zajednica.

Tijekom Kongresa, osigurat ćemo i komercijalne prezentacije, koje mogu biti prilika za razmjenu iskustava među brojnim ugostiteljima iz cijele zemlje, ali i predstavljanje raznih proizvoda i usluga vezanih uz ugostiteljstvo. 

PROGRAM DOGAĐANJA 35. Kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika (Radna verzija)

Udruženje promiče obrt i obrtništvo , usklađuje, zastupa i predstavlja obrtnike i ostale članove Udruženja i njihove zajedničke interese na području grada Biograda na Moru

DIGITALNO POSLOVANJE OBRTNIKA

KONTAKT

Petra Zoranića 13, 23210 Biograd na moru 

t: 023 383473 
email: uo.biograd@hok.hr